پارافین تراپی

1397/09/08 تعداد بازدید: 8923
پارافین تراپی

پارافین تراپی صورت و دیگر نواحی بدن به منظور جوانسازی پوست، باعث تولید کلاژن و ترمیم سلول های مرده پوست می شود. با روش پارافین تراپی، لکه ها و تیرگی های پوست برطرف شده و پوست شفاف و با طراوت خواهد شد.

پارافین تراپی صورت و دیگر نواحی بدن به منظور جوانسازی پوست، باعث تولید کلاژن و ترمیم سلول های مرده پوست می شود. با روش پارافین تراپی، لکه ها و تیرگی های پوست برطرف شده و پوست شفاف و با طراوت خواهد شد.
پارافین چیست؟
پارافین از زمان امپراتوری روم تا به حال، در بخش پزشکی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. پارافین برای پاک کردن منافذ پوست، کاهش چین و چروک پوست، مرطوب کردن و جوانسازی پوست کاربرد دارد. این فرآیند بخشی از روش زیبایی است که مانند ماسک مناسبی برای پوست استفاده می شود.


مزایای پارافین تراپی صورت
1- روشن کننده پوست: گرمای پارافین باعث باز شدن رگ های خونی و افزایش گردش خون در پوست صورت می شود. به همین دلیل، با گردش خون بیشتر، پوست شما شفاف تر و روشن تر می شود.

2- کاهش چین و چروک: از آنجا که موم پارافین به طور موثری قادر به حفظ و انتقال حرارت است، اغلب برای آرام سازی عضلات صورت موثر بوده و همچنین سبب کاهش چین و چروک و انعطاف پذیری عضلات صورت می شود.
3– مرطوب کننده: اکثر زیبایی شناسان اعلام می کنند که پارافین درمانی در مرطوب سازی و لطیف کردن پوست صورت بسیار تاثیر گذار است. روش پارافین تراپی بر خلاف روش های دیگر کاملا روی پوست و جوانسازی آن متمرکز می شود.

این موضوع به این دلیل است که معمولا قبل از استفاده از موم پارافین، از یک مرطوب کننده قوی مانند کرم کلاژن الاستین یا روغن های مخصوص استفاده می شود.

پس از آن، زمانیکه پارافین گرم روی پوست قرار داده می شود، منافذ پوست صورت باز شده و سبب نفوذ بیشتر رطوبت به پوست می شود. معمولا استفاده از روغن و یا مرطوب کننده برای پوست های خشک بیشتر کاربرد دارد.

همچنین موم پارافین ممکن است برای کمک به کاهش درد هم بسیار موثر باشد. پارافین تراپی با حرارت دادن بدن، می تواند به افزایش جریان خون، آرامش ماهیچه ها و کاهش سفتی مفصل کمک کند. همچنین، موم پارافین می تواند اسپاسم عضلانی و التهاب را به حداقل برساند و باعث تسکین درد شود.

روش پارافین تراپی در درمان بیماری های زیر موثر است:

آرتروز
آرتریت روماتوئید
مشکلات و درد های مفصلی

نظرات:

loader

تحقیقات معدنی خود را به ما بسپارید

آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز می باشد .