مقالات

  • دستگاه براش

    دستگاه براش

    پاکسازی صورت بعنوان حساس ترین ارگان بدن که در معرض انواع آلودگی ها و آب و هوا قرار می گیرد یک ضرورت است که همواره باید مورد توجه افراد در سنین مختلف قرار گیرد. پاکسازی پوست با استفاده از ابزار مختلفی از جمله فیس براش و براش های پاکسازی انجام می شود که همه آن ها یک هدف را دنبال می کنند.

    ادامه مطلب
  • دستگاه گالوانیک هیدرودرمی

    دستگاه گالوانیک هیدرودرمی

    هیدرودرم آبریژن روشی مناسب برای پاکسازی پوست و آبرسانی به پوست است که با استفاده از دستگاه هیدرودرم ( یا همان دستگاه هیدرودرمی ) انجام می شود . هیدرودرم به نام های دیگری نیز بین عموم مردم شناخته شده است , که عبارتند از :آکوا درم آبریژن -فیوژن صورت-میکرو درم آبریژن-مرطوب-هیدراته کردن صورت-میکرودرم آبریژن آب

    ادامه مطلب
  • رادیو فرکانسی RF

    رادیو فرکانسی RF

    در اصطلاح فنی rf روشی غیر تهاجمی برای تغییر شکل بدن و صورت بوسیله ی تغییر لایه های زیرین پوست است . دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد .

    ادامه مطلب
  • نور تراپی

    نور تراپی

    نور درمانی (Light therapy) یا فتوتراپی (phototherapy) که به طور کلاسیک به عنوان هلیودرمانی (heliotherapy) نامیده می شد، شامل قرار گرفتن در معرض نور روز یا طول موج خاصی از نور با استفاده از لیزر، دیودهای ساطع کننده نور، لامپهای فلورسنت، لامپهای دیکرونیک یا لامپ های بسیار روشن، نور تمام-طیف، که معمولاً با دستگاه های مختلف کنترل می شود، می باشد.

    ادامه مطلب
  • پارافین تراپی

    پارافین تراپی

    پارافین تراپی صورت و دیگر نواحی بدن به منظور جوانسازی پوست، باعث تولید کلاژن و ترمیم سلول های مرده پوست می شود. با روش پارافین تراپی، لکه ها و تیرگی های پوست برطرف شده و پوست شفاف و با طراوت خواهد شد.

    ادامه مطلب
  • لیزر مو های زائد IPL

    لیزر مو های زائد IPL

    ای پی ال intense pulse light یعنی سیستم های نور شدید پالسی. در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپ های زنون هستند که نور چند طول موجی ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد.

    ادامه مطلب
  • میکرودرم ابرژن

    میکرودرم ابرژن

    میکرودرم ابرژن یک تکنیک جدید و دقیق برای ساییدن سطح پوست است که می توان تا عمق مشخصی ازسطح پوست را لایه برداری کرد. میکرودرم ابریژن – ابریشن – (Microdermabrasion) اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در بیشتر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان سازی پوست استفاده شد و بعد از آن در کشورهای آمریکایی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

    ادامه مطلب
  • میکرونیدلینگ

    میکرونیدلینگ

    میکرونیدلینگ روشی غیرتهاجمی برای درمان مشکلات پوستی است و برای گرفتن نتیجه ی بهتر معمولا روند درمان چند جلسه ای طول می کشد. زمان هر جلسه ی درمان با توجه به شدت مشکلات پوستی بین چند دقیقه تا یک ساعت است.

    ادامه مطلب

تحقیقات معدنی خود را به ما بسپارید

آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز می باشد .