دوره آموزشی ماساژ تایلندی

1397/09/01 تعداد بازدید: 8945
دوره آموزشی ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی (تای) یکی از هنرهای شفا دهنده قدیمی از طب سنتی کشور تایلند می باشد.ماساژ تایلندی، نوعی از ماساژ می ­باشد که ترکیبی از طب فشاری (acupressure)، حالت­ های کمکی یوگا و آیورودا (ayureveda) می ­باشد. ریشه این ماساژ به صومعه­ های بودایی بازمی­ گردد که به عنوان طب و روش ­های پیشگیری برای راهبان مورد استفاده قرار می­ گرفت.

 ماساژ تایلندی چیست؟
ماساژ تایلندی، نوعی از ماساژ می ­باشد که ترکیبی از طب فشاری (acupressure)، حالت­ های کمکی یوگا و آیورودا (ayureveda) می ­باشد. ریشه این ماساژ به صومعه­ های بودایی بازمی­ گردد که به عنوان طب و روش ­های پیشگیری برای راهبان مورد استفاده قرار می­ گرفت.

 

تفاوت ماساژ تایلندی با سایر انواع ماساژها چیست؟

برخلاف بسیاری از ماساژهای متداول که از روغن و یا لوسیون استفاده می­ کنند و بر روی میز ماساژ بالا صورت می­ گیرد، ماساژ تایلندی معمولاً بر روی یک یک پد یا تشک در سطح زمین اجرا می­ شود.

هیچ نوع روغن یا لوسیون مورد استفاده قرار نمی ­گیرد، و بنابراین شما به طور کامل لباس به تن دارید.

فرد ماساژ دهنده، از دست، زانو و پاهای فرد به منظور انجام یکسری حرکات و کشش­ های یوگا مانند استفاده می­ کنند و بنابراین از روش­ های فشرده کردن عضلات، تحرک مفاصل و طب فشاری استفاده می­ کنند.

 

 

ماساژ تایلندی برای درمان مشکلات زیر نیز مورد استفاده قرار می­گیرد:

  • سردردهای تنشی
  • تعادل
  • برخی از دردهای کمر (به طور معمول دردهای کمر مزمن و تحت حاد غیر اختصاصی)
  • اسپاسم عضلانی

 

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پاریز-آموزش ماساژ-آموزش کاربر ماساژ - آموزش ماساژ سوئدی-آموزش ماساژ سنگ-آموزش ماساژ تایلندی-آموزش ماساژ شیاتسو-آموزش ماساژ آروماتراپی-آموزش ماساژ دیپ تیشو-آموزش ماساژ رفلکسولوژی-آموزش ماساژ شمع-آموزش ماساژ هربال-آموزش ماساژ لاغری-آموزش ماساژ لاکچری-ماساژ صورت و دکلته

تحقیقات معدنی خود را به ما بسپارید

آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز می باشد .