بلاگ ها

  • دوره آموزشی آرایشگر ناخن

    دوره آموزشی آرایشگر ناخن

    دوره آموزشی آرایشگر ناخن همراه با ارائه گواهینامه بین المللی ازسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،مراقبت ازپوست دست وپا و ناخن

    ادامه مطلب
  •  دستگاه های غیرتهاجمی پوست

    دستگاه های غیرتهاجمی پوست

    دوره آموزشی مراقبت پوست با دستگاه های غیرتهاجمی شامل آموزش دستگاه های میکرودرم ابرژن، RF ،اندرمولوژی ،اولتراسون و پلاژن تراپی و هیدرودرمی و ... میباشد

    ادامه مطلب
  • مشاوره محصولات بهداشتی وکرم

    مشاوره محصولات بهداشتی وکرم

    دوره آموزشی مشاوره استفاده صحیح ازمحصولات بهداشتی و کرم ها شامل مواردی ازجمله شناخت و انالیز پوست و مو ، رفع خطوط پوستی ، پاکسازی و لایه برداری و هیدرودرمی و شناخت محصولات بهداشتی میباشد.

    ادامه مطلب
  • دوره آموزشی کاربر ماساژ

    دوره آموزشی کاربر ماساژ

    دوره آموزشی کاربر ماساژ اولین دوره آموزشی ماساژ و به عنوان پیش نیاز دوره های تخصصی ماساژ میباشد.( همراه با ارائه گواهینامه بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور )

    ادامه مطلب
  • پاکسازی پوست صورت زنانه

    پاکسازی پوست صورت زنانه

    پوست عضو مهمی از بدن انسان به شمار می رود. روش هایی از جمله پاکسازی پوست صورت ، پوستی سالم، شاداب و جوان تر را برای شما به ارمغان بیاورد؛ چرا که داشتن پوستی سالم و زیبا، سن شما را کمتر از آنچه که هستید نشان خواهد داد.

    ادامه مطلب
  • آموزش دستگاه هیدرودرمی

    آموزش دستگاه هیدرودرمی

    هیدرودرم آبریژن روشی مناسب برای پاکسازی پوست و آبرسانی به پوست است که با استفاده از دستگاه هیدرودرم ( یا همان دستگاه هیدرودرمی ) انجام می شود .

    ادامه مطلب
  • ماساژ سر و صورت و دکلته

    ماساژ سر و صورت و دکلته

    ماساژ صورت نسخه ای است که پزشکان طب سنتی کشورهای شرقی برای رفع خستگی و چین و چروک تمام قسمت های صورت تجویز می کنند. فواید ماساژ صورت بسیار است که با انجام صحیح آن به دست می آیند.

    ادامه مطلب
  • سالمند یاری

    سالمند یاری

    سالمند یاری یکی از شایستگی های حوزه خدمات آموزشی می باشد که شامل کارهای ارائه خدمات مراقبت از سالمند دارای مشکلات شایع جسمی، ارائه خدمات مراقبت از سالمند دارای مشکلات شایع روانی و ارائه خدمات مراقبت از سالمند دارای مشکلات شایع اجتماعی است .این دوره برای مراقبین سلامت سالمندان طراحی شده است.

    ادامه مطلب
  • ارائه توصیه مراقبت پوست صورت

    ارائه توصیه مراقبت پوست صورت

    دوره آموزشی ارائه توصیه مراقبت پوست ، انجام تمام کارهای مرتبط با مراقبت های پوست و مو و زیبایی (Skin care and Beauty) جهت جلوگیری از پیری پوست و ایجاد زیبایی

    ادامه مطلب
  • دوره پداگوژی مربیگری

    دوره پداگوژی مربیگری

    پداگوژی بعنوان یکی از شایستگی های مورد نیاز مربیا در ارائه دانش، مهارت و نگرش ، انجام نیازسنجی آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، تهیه برنامه درسی و طرح درس، استفاده از فناوری آموزشی، اجرای آموزش و ارزشیابی آموزشی اطلاق می گردد.

    ادامه مطلب
  • دوره آموزشی پارافین تراپی

    دوره آموزشی پارافین تراپی

    پارافین تراپی صورت و دیگر نواحی بدن به منظور جوانسازی پوست، باعث تولید کلاژن و ترمیم سلول های مرده پوست می شود. با روش پارافین تراپی، لکه ها و تیرگی های پوست برطرف شده و پوست شفاف و با طراوت خواهد شد.

    ادامه مطلب
  • دوره آموزشی دستگاه براش

    دوره آموزشی دستگاه براش

    پاکسازی صورت بعنوان حساس ترین ارگان بدن که در معرض انواع آلودگی ها و آب و هوا قرار می گیرد یک ضرورت است که همواره باید مورد توجه افراد در سنین مختلف قرار گیرد. پاکسازی پوست با استفاده از ابزار مختلفی از جمله فیس براش و براش های پاکسازی انجام می شود که همه آن ها یک هدف را دنبال می کنند.

    ادامه مطلب
  • آموزش فتوتراپی LED

    آموزش فتوتراپی LED

    نور درمانی (Light therapy) یا فتوتراپی (phototherapy) که به طور کلاسیک به عنوان هلیودرمانی (heliotherapy) نامیده می شد، شامل قرار گرفتن در معرض نور روز یا طول موج خاصی از نور با استفاده از لیزر، دیودهای ساطع کننده نور، لامپهای فلورسنت، لامپهای دیکرونیک یا لامپ های بسیار روشن، نور تمام-طیف، که معمولاً با دستگاه های مختلف کنترل می شود، می باشد.

    ادامه مطلب
  • دوره آموزشی ماساژ آروماتراپی

    دوره آموزشی ماساژ آروماتراپی

    ماساژ آروماتراپی که به ماساژ ریلکسی هم معروف است از سبک های متداول ماساژ تایلندی است.

    ادامه مطلب
  • دوره آموزشی ماساژ تایلندی

    دوره آموزشی ماساژ تایلندی

    ماساژ تایلندی (تای) یکی از هنرهای شفا دهنده قدیمی از طب سنتی کشور تایلند می باشد.ماساژ تایلندی، نوعی از ماساژ می ­باشد که ترکیبی از طب فشاری (acupressure)، حالت­ های کمکی یوگا و آیورودا (ayureveda) می ­باشد. ریشه این ماساژ به صومعه­ های بودایی بازمی­ گردد که به عنوان طب و روش ­های پیشگیری برای راهبان مورد استفاده قرار می­ گرفت.

    ادامه مطلب

تحقیقات معدنی خود را به ما بسپارید

آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز می باشد .