رادیو فرکانسی RF

1397/09/08 تعداد بازدید: 10596
رادیو فرکانسی RF

در اصطلاح فنی rf روشی غیر تهاجمی برای تغییر شکل بدن و صورت بوسیله ی تغییر لایه های زیرین پوست است . دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد .

رادیو فرکانسی rfچیست ؟

در اصطلاح فنی rf روشی غیر تهاجمی برای تغییر شکل بدن و صورت بوسیله ی تغییر لایه های زیرین پوست است . دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد . حتی فقط پس از یک بار درمان، سفتی قابل مشاهده است و از نظر پزشکی ثابت شده که انواع پوستها پس از درمان با ار اف کلاژن ها را باز سازی می کنند و همین امر باعث سفتی و قوام پوست می شود و تمام بافت پوست را بهبود می بخشد .
رادیو فرکانسی نوعی از انواع تابشی یا موجهای الکترونی به مدت 75 سال است که در صنایع درمانی و عموما در جراحی های کوچک مانند ختنه استفاده میشود . ام ار ای نیز از امواج ار اف جهت عکس برداری از داخل بدن استفاده میکند . امواج ار اف در شدتهای کم معمولا جهت درمانهای زیبایی مانند سفت کردن پوست کاهش چربی با لیپولیز و اپوستوسیس یا سرعت بخشیدن به بهبود زخمها استفاده میشود .
حرارت درمانی با امواج ار اف از حرارت ایجاد شده توسط ار اف به عنوان نوعی کاردرمانی یا در عملهای جراحی استفاده میشود . از حرارت درمانی به صورت گسترده در آرام کردن عضله استفاده میشود . همچنین در عملهای جراحی برای اعمال حرارت کم به آسیبهای داخلی استفاده دارد . حذف زگیل ، بافتهای عفونی سوزاندن رگهای خونی جهات جلوگیری از خونریزی (معمولا در جراحی ها و درمانهای چشم ) ار اف های حرارتی معمولا از امواج کوتاه (10-100 mhz) یا انرژی ماکروویو (434–915 MHz)

درمان های RF باعث گرم شدن سلول های چربی در لایه های چربی می شود. این بافت همبند شکسته، عمدتا از آدیپوسیت ها تشکیل شده و انرژی را در چربی ها ذخیره می کند. گرمای RF آدیپوسیت را مجبور به آزاد سازی اسیدهای چرب (که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند) و انتقال به سیستم لنفاوی می کند. هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، آنها کوچک می شوند و بدن لاغرتر می شود.

– تمایل به سفت شدن پوست در بیشتر مواقع برای پوست صورت می باشد. درمان های RF عمدتا به طور معمول در صورت استفاده می شود تا بافت صورت را سفت کنند. بهترین نتایج معمولا بر روی افراد در اواسط دهه 30 تا 50 دیده می شود

– انرژی RF از روش های انرژی لیزر (نور) متفاوت است زیرا در روش لیزر انرژی نور جذب لایه های بالایی پوست می شود و باعث می شود گرما بدون آسیب، سخت تر به لایه های عمیق تر برسد. در حالی که لیزرها بر کلاژن در پوست فوقانی تأثیر می گذارد، انرژی RF قادر به نفوذ عمیق تر به پوست (زیر عضله) است و بر لایه های عمیق تر و لایه های زیر جلدی تاثیر می گذارد و باعث ایجاد سفتی و بهبود ساختار بافت زیرین می شود.

نظرات:

loader

تحقیقات معدنی خود را به ما بسپارید

آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای پاریز می باشد .